En popüler sosyal medya logoları arasında Facebook ve Twitter için olanlar var. Başlangıçta, şirketin adı çocuksu harflerle yazıldı ve samimiyet imajını çağrıştırdı. Ancak, son yıllarda birçok şirket daha karmaşık, şık logolara geçti. Neyse ki, bu şirketler logolarıyla hala çok fazla yaratıcı özgürlüğe sahipler. Bu makalede, Facebook ve Twitter arasındaki farkları ve benzersiz bir sosyal medya logosunun nasıl oluşturulacağını tartışacağız.

İyi seçilmiş bir sosyal medya logosu, markanın sosyal yönünü tasvir etmelidir. Indigo logosu, profesyonel bir ton veren Biryani yazı tipiyle cesur ve basittir. Konuşma balonu simgesi, bir konuşma balonunda sallanan bir eli gösterir. Aynı zamanda şirketin sosyal yönünü de yansıtır. Indigo logosundaki yeşil renk de güvenliği simgelediği için iyi bir seçimdir. Mıtr logosu kalın ve basittir ve hatırlanması kolay bir mesaj içerir.

Benzer şekilde, LinkedIn profesyoneller için popüler bir sosyal medya sitesidir. Amacı profesyonellerle bağlantı kurmak ve etkileşimde bulunmaktır. Logosu güvenilirlik, profesyonellik ve güven gibi güçlü özellikleri yansıtmalıdır. Dahası, bir güven duygusu iletmelidir. Şirketin adı insanlar tarafından kolayca tanınabilir olmalıdır. Mavi renk güvenilirlik ve profesyonellik ile iletişim kurar. Şirketin logosu, şirketin kişiliğinin bir yansıması olmalıdır.

Yorumlar

Daha yeni Daha eski