Yeni bir işe başlıyorsanız, hangi sosyal medyayı kullanacağınızı merak ediyor olabilirsiniz. Facebook, Twitter ve İnstagram, aylık yaklaşık 1,5 milyar kullanıcıyla oldukça popüler. İster bir ürün ister yeni bir hizmet başlatıyor olun, Facebook'ta işletmeniz için bir yer var. Daha genç bir demografiye ulaşmak istiyorsanız, Biteable gibi yeni uygulamalardan birini denemeyi düşünün. Bu uygulamaların arkasındaki fikir, kaliteli video içeriği oluşturmak ve dünya çapında bir kitleyle paylaşmaktır.

Bu sosyal ağ siteleri pazarlamacılar ve diğer profesyoneller için değerli bir araçtır. Kullanıcıların işlerini ve kişisel bilgilerini yayınlamalarına izin verirler, bu da işletmeleri için değerli olabilir. Ayrıca yaratıcı insanların yeteneklerini paylaşmaları ve kariyerlerini ilerletmeleri için harika araçlardır. Çeşitli platformlar ile hangilerinin şirketinizin hedeflerine ve markanıza en uygun olduğu arasındaki farkları anlamak önemlidir. İşte her birini kullanmak için bazı ipuçları. Ama önce başlayalım.

İlk olarak, kitlenizin ne istediğini bilin. Doğru kitleye ulaşmak için her türlü insanı hedeflemenize gerek yoktur. Aslında, kitlenizin ilgi alanları sizinkinden çok farklı olabilir, bu nedenle onları tatmin edecek bir şey sunduğunuzdan emin olmak hayati önem taşır. Daha farklı topluluk, daha ilgili bir iş için. İhtiyaçlarını karşılayamıyorsanız, şu an için tek bir platforma bağlı kalmak isteyebilirsiniz.

Yorumlar

Daha yeni Daha eski